6 Augustus naar Australie!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Kirschbaum - WaarBenJij.nu 6 Augustus naar Australie!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Kirschbaum - WaarBenJij.nu

6 Augustus naar Australie!!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

29 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Sommigen van jullie zijn al weken op de hoogte, anderen wisten het misschien nog niet:
6 augustus vertek ik voor een kleine 7 weken naar Australie.
Ik heb hiertoe besloten omdat ik nu mijn Master Marketing heb afgerond en 16 oktober begin met een driejarige Management Traineeship bij ING Group. Dit is DE tijd om mezelf enerzijds te belonen voor het (bij vlagen) harde werken de afgelopen jaren en anderzijds op te laden voor het echte harde werken bij ING.
Ik heb besloten alleen te gaan, en met een backpack zoveel mogelijk binnen 7 weken te zien. Geen fruit plukken of horeca-baantjes dus, maar enjoying to the fullest!! Geen illusies, ik slaap gewoon in jeugdhostels en zal goed op de centen moeten letten!
Hoewel ik niks heb vastgelegd, heb ik wel een soort van reisschema voor mezelf gemaakt, weliswaar zeer flexibel:

Amsterdam – Hong Kong – Melbourne
Melbourne – Sydney
Sydney – Brisbane (via de kust, en in Brisbane als ik tijd overheb Fraser Island)
Brisbane – Alice Springs (binnenlandse vlucht)
Alice Springs – Urulu
Urulu – Alice Springs
Alice Springs – Adelaide (binnenlandse vlucht)
Adelaide – Kangaroo Island
Kangaroo Island – Adelaide
Adelaide – Melbourne (Great Ocean Road)
Melbourne – Hong Kong (3 dagen Hong Kong)
Hong Kong – Amsterdam

22 september zal ik dan weer terugzijn in Amsterdam. Het kan goed zijn dat de uiteindelijke reis anders verloopt dan hierboven gepland, maar dat zien we wel. In de tijd dat ik wegben heeft bellen geen zin maar ik heb mijn telefoon mee voor het ontvangen en versturen van smsjes (0624146175). Mailtjes zijn uiteraard ZEER welkom en berichtjes via deze site ook!

Na aankomst in Melbourne zal ik snel van me laten horen!!

Liefs, Nicole

  • 29 Juli 2006 - 07:15

    Inge:

    Damn, ga je nu al weg? Pffff, helemaal niet meer bedacht dat het zo snel zou zijn! Je hebt nu zeker geen tijd meer om nog even af te spreken? Zou wel leuk vinden om je nog even te zien en de laatste Ozzie-pre-experiences uit te wisselen!
    -xxx- Inge

  • 29 Juli 2006 - 07:17

    Thomas:

    Potverdikkie, ben ik niet de eerste die een berichtje voor je achterlaat! Nog een weekje... :-) / :-(
    XXX

  • 29 Juli 2006 - 07:30

    Broertje:

    Heeee susjuh! Het reisschema ziet er echt SUPER uit :D; ik ben zéér jaloers maar je hebt het absoluut verdiend.. ben trots op je - Geniet er optimaal van en we zullen je zéker volgen via de site :)

  • 29 Juli 2006 - 09:59

    Anne-Marie:

    He Nicole,
    Echt stoer hoor, gewoon lekker weggaan, en dan zonder de man!
    Bij deze heel veel plezier. Geniet van alle mooie dingen die je ziet, doet, ruikt, voelt, hoort en proeft! Ik denk aan je. Misschien ben je een dezer dagen nog bij Bagels aan het werk,ik kijk iig als ik bij Roderick ben.
    Lieve Nicole héél véél plezier, kuskus Anne-Marie

  • 29 Juli 2006 - 12:42

    Manon:

    Hey Nicole,

    Ik ben echt onwijs jaloers. Maar je hebt er wel hard voor gewerkt dus dat mag dan ook wel. Ik spreek je nog voordat je gaat!!

    x Manon

  • 29 Juli 2006 - 15:14

    Dolf:

    Heeej NiNi!!
    Heeeerlijk!! Ik ga je volgen...ben erg benieuwd naar je verhalen! Doen we nog een afscheidsborrel?? :-D XX

  • 29 Juli 2006 - 18:44

    Wouter:

    Hi Nicole,

    Jammer dat je nu al gaat anders hadden we elkaar nog tegen kunnen komen. Nu kan je me in ieder geval vast een boel vertellen waneer je terug komt en voor dat ik ga! Heel veel plezier, geniet ervan en veel succes!

    Wouter

  • 30 Juli 2006 - 21:24

    Sandra:

    He Nicole! Mooi dat je lekker gaat reizen down under! Heb je inderdaad verdient na al die jaren "hard studeren" ;-)
    Zodra je terug bent snel maar weer eens een borreltje inplannen om te horen hoe cool het was!
    Groetjes, Sandra

  • 30 Juli 2006 - 21:57

    Lu:

    Heey SiS !

    Veryyy goood! Ik ben echt supa trots op je, ik wens je echt een toptijd toe, geniet er 500% van, en hou ons een beetje op de hoogte via deze site ok! Ik volg je so i so, ook vanuit Curaçao!!!

    Love you 2 much dus kom heelhuids terug ok!!! (en neem Simon mee he ;)

    XXX Malu

  • 01 Augustus 2006 - 11:14

    Janna:

    Oohh ik mis onze gesprekjes nu al.

  • 01 Augustus 2006 - 11:16

    Janna:

    oeps toetsenbord in Frankrijk is anders drukte opde verkeerde knop. Ook vanuit frankrijk zal ik de eerste dagen je verslag lezen en wanneer ik in ned ben ga ik er gewoon mee door!! allvast heel veel plezier!! en tot snel kus kus

  • 03 Augustus 2006 - 21:34

    Tessa:

    Hi!! Ik wil je onwijs veel plezier wensen op je super coole reis en ik ga je zeker volgen!!! Morgen vlieg ik naar Andalusie, dus ik zal leuke tips voor je bewaren! ;-) Meid, heel veel plezier en geniet ervan!! Kus tes

  • 07 Augustus 2006 - 06:48

    Chris:

    Nicole, heel veel plezier in Australië!!!

  • 07 Augustus 2006 - 13:32

    Rik:

    He Nicole, dat is snel gegaan he. Ik wens je ontzettend veel plezier met alles wat je gaat meemaken en hou ons op de hoogte. Groetjes vanuit een reganachtig NL.XXX Rik

  • 07 Augustus 2006 - 17:49

    Paulus:

    Nicole,

    Maak er een onvergetelijke reis van.


  • 07 Augustus 2006 - 18:47

    Jos:

    Gefeliciteerd met het behalen van je master. Knap gedaan. heel veel plezier in Australie. Geniet er van.

  • 08 Augustus 2006 - 08:15

    Margriet:

    Hallo Nicole!
    Heel veel plezier en succes komende tijd!!
    Geniet ervan!

    x Margriet

  • 08 Augustus 2006 - 15:14

    Val:

    Hey Nic!
    Hoe was je vleigreis? Heelhuids aangekomen? Hoop dat de reis beter was dan alle rottigheid van de afgelopen dagen! Haha!
    Geniet ervan en houd mij op de hoogte!!

    Dikke kus Val

  • 08 Augustus 2006 - 16:35

    Otje:

    Een kusje uit de Pijp!

  • 08 Augustus 2006 - 19:31

    Renate:

    Hey Nicole!

    Ik hoop dat je echt een super tijd hebt in verre Australië!! Ik ben ook erug benieuwd naar je verhalen en ga je zeker volgen via deze site!

    Have fun en geniet ervan!!!

    xx Renate

  • 09 Augustus 2006 - 09:42

    Marly:

    Hoi meisje. Via de tam-tam, die je daar ook vast tegenkomt in de bush-bush bij de Aberigionals, vernomen dat je uiteindelijk, na veel vertraging, goed bent aangekomen in Melbourne. Lieverd, ik wens je een super-fantastische tijd en ga heerlijk genieten voor je net als wij allemaal wordt .... een harde werkster.
    Tante Mies zit prinses-heerlijk in haar nieuwe flatje en is gelukkig en dat is mij allemaal, dankzij jouw moeder, gelukt.
    Liefs en tot mails o.i.d.

  • 09 Augustus 2006 - 14:52

    Susan Swinkels:

    Heeee Nicole!!

    Hoe ist het daar in Australie?? Alles goed verlopen met de reis?? t Lijkt me moeilijk om daar op gang te komen, je bent tenslotte alleen daar!!
    Maar dat gaat jou zeker lukken!! Geniet er maar lekker van,

    tot snel xxx Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2006

Laatste dagen Melbourne en Hong Kong

17 September 2006

Grote Oceaan Weg

08 September 2006

Even weer een beetje thuis

01 September 2006

Can this get any better?

27 Augustus 2006

Fraser Island
Nicole

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 19501

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2006 - 22 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: