Sunny Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Kirschbaum - WaarBenJij.nu Sunny Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Kirschbaum - WaarBenJij.nu

Sunny Sydney

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 Augustus 2006 | Australië, Sydney

Bedankt voor alle leuke berichtjes!!
Een korte update vanuit Sydney, omdat ik weer flink wat foto's heb kunnen uploaden en daar hoor natuurlijk uitleg bij.
Eerste dag in Sydney ben ik natuurlijk naar de Opera House geweest en heb ik over de Harbour Bridge gelopen, daarna ben ik met 2 australische jongens die ik via-via had leren kennen naar een zondagmiddag-club geweest, een erg gave ervaring! Dag erna de Royal Botanical Gardens gedaan, VEEEEEEl mooier dan in Melbourne. Echt supergaaf daar. En 's middags naar Manly Beach, een beachstadje buiten Sydney.
Na een nachtje van hostel gewisseld want in mijn hostel zaten alleen groepen oudere vrouwen en gezinnen. Not the best place to meet people...
Waar ik nu zit gaat het stukken leuker, vanavond verjaardag en waarschijnlijk stappen. Verder heb ik gisteren een supergave hiking-tour van 5 km gemaakt langs de kust tussen Coogee en Bondi Beach, echt superblij dat ik dat gedaan heb. Heel mooie natuur en ook flink wat surfers gespot!!! Ook ben ik naar het Sydney Aquarium gegaan om alle Nemo's te bekijken!
Sydney heeft me echt verbaasd, zeker na die hiking tour van gisteren! Ook het weer heeft me aardig verrast: gistermiddag lag ik nog op het strand en ben ik nog verkleurd, terwijl er aan het eind van de middag een hagelbui losbarstte waar het nieuws de hele avond nog over bericht heeft! Ik had een raam open laten staan en de hagelstenen lagen door de hele kamer!! Ook mijn was kon ik weer overnieuw doen...:(
Morgen vertrek ik waarschijnlijk naar de Blue Mountains. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik mijn hostel nog niet heb geboekt, maar dat zal wel goedkomen. Gelukkig is het geen hoogseizoen en ik kan alles lekker op het laatste moment regelen. Daarna via Sydney naar Brisbane. Ik heb besloten toch direct naar Brisbane te gaan en daar mensen te zoeken die in de buurt van Brisbane de kust willen ontdekken. Van Sydney tot Brisbane is niet echt veel te beleven tot aan Byron Bay. Iedereen raadt me aan naar Brisbane te vliegen en dan daar te zoeken naar mensen voor een roadtrip en naar Fraser Island (en misschien ook Whitsundays?) te gaan. Wordt een duur weekje!!!
Maar goed, ik geniet volop en de tijd gaat veel te snel!! Heb geprobeerd mijn binnenlandse vluchten te wijzigen (omdat ik na Alice Springs eigenlijk veel tijd heb en nu te weinig), maar helaas zijn er geen plaatsen beschikbaar op andere vluchten.
Goed, ik geloof dat het toch nog een lange update is geworden, en dan heb ik het echt kort geprobeerd te houden!! Er is gewoon teveel te vertellen!!!
Enjoy the pictures en laat vooral veel berichtjes achter, joehoe!!!
Liefs, Nicole

  • 16 Augustus 2006 - 08:46

    Mamma:

    Ben ik eindelijk eens de eerste! Super te lezen dat je het zo fijn hebt en zelfs tijd te kort komt. Zou graag de foto's willen bekijken, maar waar zijn ze...........?

  • 16 Augustus 2006 - 08:48

    Mamma:

    Ik was weer eens te ongeduldig. Sorry!! Superfoto's en ook nog zo'n mooi weer!!!
    BIG HUG

  • 16 Augustus 2006 - 08:54

    Mirjam:

    Hey Nicole!
    Super je verhalen! Zo te lezen vermaak je je prima! Heel veel plezier nog!!!
    Als je terug bent maar een keer koffie drinken in de pijp!?
    X Mirjam

  • 16 Augustus 2006 - 08:54

    Marike:

    Ziet er allemaal weer superrrr uit!!!! Geniet!!! xxx

  • 16 Augustus 2006 - 08:55

    Chris:

    Mooie foto\'s... Je ziet wel heel veel... Blue Mountains schijnen wel erg mooi te zijn...

  • 16 Augustus 2006 - 08:55

    Inge:

    Hé Nic,
    Mooi verhaal weer! Wat ziet Sydney er mooi uit! Toch maar je plannen wijzigen en richting Whitsundays e.d.? Zeker doen! Schijnt echt paradise te zijn...!!!
    Hoe bevalt het slapen in die hostels? Ben zo benieuwd...Oordoppen maar wel paraat houden?!
    Veel plezier weer!
    -xxx- Inge

  • 16 Augustus 2006 - 09:02

    Marja:

    Ze is het zelf vergeten te melden, maar als aanvulling dan: als je Nicole wilt bellen of MSN-en moet je i.p.v de 00(61) een +(61) gebruiken. Anders komt het waarschijnlijk niet aan.

  • 16 Augustus 2006 - 09:03

    Gerrie Kamps:

    Hallo Nicole,
    Via Chris heb ik jouw bericht ontvangen. Erg leuk en heel herkenbaar de foto's. Wij zijn er 5 jaar geleden ook geweest. Je bent wel over de Harbour bridge gelopen, maar ik denk niet over de boog!! Dat kan namelijk ook, maar dat zul je al wel gehoord hebben. Wij hebben destijds met een camper de trip van Sydney naar Cairns gemaakt, via de kust. Fraser Island is dan ook zeer aan te raden en het klopt dat het boven Brisbane erg mooi is.
    Geniet er van en ik hoor wel via Chris hoe het met je gaat daar in het prachtige Australie.
    Groeten
    Gerrie Kamps

  • 16 Augustus 2006 - 09:07

    Hend:

    Bedankt voor het bijspijkeren van mijn topografische kennis van een en ander. Ziet er erg tof uit allemaal daaro. Veel plezier nog!

  • 16 Augustus 2006 - 09:31

    Anne-Marie:

    Hoi lieve Nicole,
    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt!! Echt super cool allemaal. Nou hier een groet uit Amsterdam, waar momenteel niet heel veel gebeurd. Kisses maar weer en tot snel

  • 16 Augustus 2006 - 09:33

    Daphne:

    Heeeeeeej Nicole,
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar in Australie, ik krijg er helemaal zin van om er zelf ook weer heen te gaan (ben er een half jaar geweest). Ik vond Sydney ook 10x leuker dan Melbourne. Nog ff een tip: ga naar Fraser Island!! Het is echt een fantastische ervaring, zoiets heb je nog nooit gezien! Verder is Brisbane erg leuke stad en in Byron bay ontmoet je veel backpackers, ook leuk plaatsje, maar niet zo groot. Blue Mountains is ook supermooi, je kan er heel mooi wandelen, neem goeie schoenen mee, want je wandelt je helemaal suf als je alles wilt zien. Is wel leuk om met die kabelbaan te gaan (zie je wel als je daar bent..). Verder zou ik zeggen: geniet ervan, heel veel plezier en groetjes uit Nederland! X Daphne (je weet wel van Bagels..)

  • 16 Augustus 2006 - 11:33

    Joene:

    Heeeee zusje! het ziet er super uit, ben jaloers... hier regent t alleen maar! Heb je Nemo ook gevonden? xxxx Broertje

  • 16 Augustus 2006 - 12:18

    Thomas:

    Lief! Hier is het de Nicole Weg wat de klok slaat... (oeh, nog best scherp tijdens m'n vakantie!) MissU2!!!

  • 16 Augustus 2006 - 12:54

    Bonma:

    Wat een mooie stad is Sydney, enig ale foto,s te zien. Nou,je hebt nog heel wat in petto zo te horen. De tijd zal wel vliegen !! Geniet er maar lekker van, ik geniet van je verhalen! Liefs XXXXXX

  • 16 Augustus 2006 - 19:25

    Malibu:

    Whoohooow! Sydney rocks!!! Leuk nico, gebruik de tijd die je er hebt goed! LOokin forward 2 your next message! XXX Malu

  • 17 Augustus 2006 - 09:19

    Laura:

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt! Geniet ervan!
    Groetjes Laura

  • 18 Augustus 2006 - 13:23

    Margot:

    Hi there!
    Ziet er weer geweldig uit allemaal! Supertje zeg! Geniet ervan.. Lfs, Margot

  • 18 Augustus 2006 - 20:30

    Janna:

    Kom net terug vna weekje UIT in Utrecht, heb me super vermaakt!! Jouw verhalen klinken ook zeker niet verkeerd!! Blijf maar lekker genieten , hoop je snel weer via msn te spreken kus

  • 18 Augustus 2006 - 21:34

    Otje:

    NIcky, wat een geweldige reisverhalen en mooie foto's. KOmt dat omdat het daar echt zo mooi is (kwijl) of omdat jij zo goed foto's kan maken? 't zal wel een combi zijn.
    Kussie Otje

  • 26 Augustus 2006 - 20:06

    Val:

    Hey Nic!
    Wat een mooie foto's! Ik zie dat je het goed naar je zin hebt! Geniet ervan! Miss you & heel veel kusjes

  • 31 Augustus 2006 - 11:26

    Willemijn:

    Hey Nicel wat gaaf allemaal. Gelukkig gaat alles helemaal top met je en we zullen je missen morgen op de party. Have fun kus wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2006

Laatste dagen Melbourne en Hong Kong

17 September 2006

Grote Oceaan Weg

08 September 2006

Even weer een beetje thuis

01 September 2006

Can this get any better?

27 Augustus 2006

Fraser Island
Nicole

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 19505

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2006 - 22 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: